Společnost Henry Schein je největším světovým distributorem produktů zdravotní péče a služeb pro praxe zubařů, veterinářů a praktických lékařů. Společnost se pravidelně umisťuje v žebříčku Fortune 500® a zaměstnává přes 22.000 zaměstnanců ve 34 zemích, kteří obsluhují více než 1 milion zákazníků. Mateřská centrála sídlí v Melville v New Yorku. V roce 2017 dosáhla společnost rekordního obratu 12.5 miliard USD. Společnost Henry Schein byla jmenována jako nejvíce etická společnost světa v roce 2017 Institutem Ethisphere již 6 po sobě jdoucích roků. Aktuálně obsazujeme pozici:

 

Co bude vašim úkolem:

  • postaráte se o spokojenost návštěv (od milého uvítání až po přípravu občerstvení)
  • svěříme vám chod kanceláře – vyřizování pošty, objednávání kancelářských potřeb a občerstvení, zajišťování úklidu apod.
  • budete mít na starosti organizaci interních porad a školení
  • pomůžete kolegům zařídit služební cesty (objednávání letenek a hotelů)
  • budete administrativně podporovat zákaznické oddělení
  • svěříme vám administrativu v oblasti personalistiky – kontakt s uchazeči o zaměstnání, domlouvání pohovorů, koordinace nástupů nových kolegů, koordinace korporátní komunikace

Co od vás očekáváme my:

  • jste příjemná osoba, která má ráda kontakt s lidmi a vždy vystupuje profesionálně umíte si stanovit priority, efektivně využívat čas, rád/a zařizujete a organizujete
  • jste výborný parťák do týmu, ale umíte pracovat i samostatně
  • domluvíte se bez větších problému anglicky
  • vlastníte řidičský průkaz sk. B a nevadí vám občas "někam zajet"
  • ovládáte PC a SW na pokročilé úrovni (např. MS Office: Outlook, Excel, Power Point, Word, atd.)
  • pokud jste již podobnou pozici vykonával/a, bude to ku prospěchu věci :)

Co vám můžeme nabídnout:

  • stanete se součástí nadnárodní stabilní společnosti s dlouholetou tradicí, která je světovou jedničkou ve svém oboru
  • nabídneme Vám smysluplnou práci, která bude náročná, ale zároveň Vás bude bavit a naplňovat a určitě si rozšíříte svou komfortní zónu
  • a něco navíc: 25 dní dovolené, placené volno na vaše narozeniny, zajímavé slevy na firemní produkty, firemní akce, stravenky 90 Kč, očkování proti chřipce 1x ročně zdarma, extra bonusy při svatbě nebo narození dítěte, možnost sjednat si levnější mobilní tarif, skvělou kávu na pracovišti zdarma
  • počáteční spolupráce bude na dobu určitou 1 rok s předpokladem prodloužení na dobu neurčitou

  

Kontaktní informace

Jan Trnavský, HR Manager (CZE/SVK)

E-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Tel.: 541 426 822  Mobil: +420 773 663 163