Společnost Henry Schein je největším světovým distributorem produktů zdravotní péče a služeb pro praxe zubařů, veterinářů a praktických lékařů. Společnost se pravidelně umisťuje v žebříčku Fortune 500® a zaměstnává přes 22.000 zaměstnanců ve 34 zemích, kteří obsluhují více než 1 milion zákazníků. Mateřská centrála sídlí v Melville v New Yorku. V roce 2017 dosáhla společnost rekordního obratu 12.5 miliard USD. Společnost Henry Schein byla jmenována jako nejvíce etická společnost světa v roce 2017 Institutem Ethisphere již 6 po sobě jdoucích roků. Aktuálně obsazujeme pozici:

Produktový manažer pro přístroje a firemní brand

Do dentální divize naši společnosti hledáme parťáka, který bude mít na starosti marketing pro stomatologické přístroje a firemní brand (produkty pod značkou HENRY SCHEIN).

Co bude vašim úkolem:

  • budete připravovat a implementovat marketingové plány pro svěřené portfolio
  • budete vytvářet marketingové materiály a kampaně a vyhodnocovat jejich úspěšnost
  • budete uvádět nové produkty na český trh v souladu s globální marketingovou strategií
  • pomůžete vyhledat a idenfitikovat nové tržní příležitosti
  • budete monitorovat a analyzovat trh a komunikovat s KOL a odbornou veřejností
  • budete v kontaktu s globálním týmem
  • budete úzce spolupracovat s obchodním týmem, produktovými specialisty a dalšími kolegy (jejich zpětnou vazbu budete reflektovat ve své práci)

Co od vás očekáváme my:

  • marketing jste studoval/a nebo v něm máte praxi
  • pozici produktového manažera jste již min. 2 roky úspěšně vykonával/a
  • jste výborný parťák do týmu, ale umíte pracovat i samostatně
  • mezi vaše přednosti patři zejména: výborné komunikační dovednosti, reprezentativní vystupování, organizační schopnosti, proaktivita, kreativita a hlavně pozitivní naladění :)
  • domluvíte se velmi dobře anglicky (B2/C1)
  • vlastníte řidičský průkaz a jste flexibilní
  • pokud máte marketingové zkušenosti v oblasti zdravotnictví, bude to pro vás velká výhoda

Co vám můžeme nabídnout:

  • stanete se součástí nadnárodní stabilní společnosti s dlouholetou tradicí, která je světovou jedničkou ve svém oboru
  • nabídneme vám smysluplnou práci, která bude náročná, ale zároveň Vás bude bavit a naplňovat a určitě si rozšíříte svou komfortní zónu
  • a něco navíc: 25 dní dovolené, placené volno na vaše narozeniny, čas od času home office, flexibilní pracovní doba, zajímavé slevy na firemní produkty, firemní akce, stravenky 90 Kč, očkování proti chřipce 1x ročně zdarma, extra bonusy při svatbě nebo narození dítěte, možnost sjednat si levnější mobilní tarif, skvělou kávu na pracovišti zdarma
  • počáteční spolupráce bude na dobu určitou 1 rok s předpokladem prodloužení na dobu neurčitou

  

Kontaktní informace

Jan Trnavský, HR Manager (CZE/SVK)

E-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Tel.: 541 426 822  Mobil: +420 773 663 163