Společnost Henry Schein je největším světovým distributorem produktů zdravotní péče a služeb pro praxe veterinářů, zubařů a praktických lékařů. Zaměstnáváme přes 22.000 zaměstnanců ve 33 zemích a naše mateřská centrála sídlí v Melville v New Yorku. Rosteme a růst budeme. Lokálně jsme jedničkou a nespíme na vavřínech. Proto uvítáme posilu, které nabídneme pozici v naši dentální divizi:

Nákupčí

Čím nám budete přínosem?

  • Zajistíte celý proces objednání zboží (od vyhledání dodavatele, nastavení podmínek, jeho založení do systému, až po samotné objednávání zboží).
  • Budete aktivně komunikovat s dodavateli v ČR i zahraničí a úzce spolupracovat s interními týmy (marketing, obchod, sklad, call centrum, reklamace, regulatory).
  • Budete udržovat požadovaný stav zásob a správnost nastavení parametrů v systému.
  • Dotáhnete vše do konce, pohlídáte termíny, zaurgujete pokud „někde něco bude chybět“.

Co od vás očekáváme my:

  • Máte předchozí zkušenosti s nákupem/supply chain (fungování dodavatelského řetězce).
  • Jste výborný/á v komunikaci a umíte prosadit zájem firmy.
  • Domluvíte se bez problémů anglicky (slovem i písmem) a nebojíte se zavolat do zahraničí.
  • Ovládáte balíček MS Office (excel na pokročilé úrovni, protože víte, že vám ulehčí práci).
  • Jste výborný parťák do týmu, ale umíte pracovat i samostatně.
  • Jste pečlivý/á ve všem, co děláte. Pokud uděláte chybu, zvládnete ji napravit a poučit se z ní.
  • Pokud máte předchozí zkušenost s nákupem ve zdravotnictví (ideálně ve stomatologii), bude to pro vás velkou výhodou.

Čím vás odměníme?

  • Dáme vám možnost reprezentovat společnost, která je světovou jedničkou ve svém oboru se stále velkým potenciálem globálně i lokálně.Nabídneme vám smysluplnou práci, která bude náročná, ale zároveň vás bude bavit a naplňovat a určitě si rozšíříte komfortní zónu.
  • Zkusíme to spolu nejdříve na dobu určitou 1 roku, a pokud nás to spolu bude bavit, rádi se poté domluvíme na dobu neurčitou.
  • A něco navíc: mobil, placené volno na vaše narozeniny, relativně flexibilní pracovní dobu, v případě potřeby home office, zajímavé slevy na firemní produkty, firemní akce (2x do roka týmová konference a v zimě super vánoční večírek), stravenky 90 Kč, očkování proti chřipce 1x ročně zdarma, extra bonusy při svatbě nebo narození dítěte, rostoucí dovolenou až do výše 25 dní, možnost sjednat si mobilní tarif za výhodnějších podmínek a pro fajnšmekry skvělou kávu na pracovišti zdarma :)

  

Kontaktní informace

Jan Trnavský, HR Manager (CZE/SVK)

E-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Tel.: 541 426 822  Mobil: +420 773 663 163